Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystent/Asystentka Biura

Miejsce pracy: Warszawa
3-1-67877
Wynagrodzenie: 5000 - 5500 PLN

Dla jednego z naszych klientów – niemieckiego producenta sprzętu AGD klasy premium, poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent / Asystentka Biura.
Zakres obowiązków:
- Współpraca z dostawcami usług do biura i administracją obiektu,
- Prace administracyjne związane z archiwum wewnętrznym i zewnętrznym,
-Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz współpraca z zewnętrznymi firmami kurierskimi,
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie,
- Wsparcie przy organizacji spotkań businessowych lub szkoleń,
- Wsparcie przy organizacji miejsc pracy na powierzchni biura w tym współpraca z dostawcami art. biurowych spożywczych, IT
- Wsparcie dla pracowników w organizacji podróży służbowych,
- Rejestracja kosztów zakupów w systemie SAP,

Wymagania:
- Min 1 rok doświadczenie na recepcji,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, terminowość i kreatywność,
- Elastyczność i umiejętność ustalania priorytetów zadań,
- Umiejętność współpracy z osobami pełniącymi różne role w organizacji,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Power Point,
- Znajomość języka angielskiego min. B1,

Korzyści:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię roczną,
- Benefity pozapłacowe: opieka medyczna, lekcję języka angielskiego, rabat pracowniczy na produkty,
- Praca w przyjaznym i profesjonalnym środowisku,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych,
- Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi