Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/05/2018.

Asystent / Asystentka Biura

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent / Asystentka Biura
Warszawa
NR REF.: 1098411

Obecnie dla naszego Klienta, firmy z branży logistycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent / Asystentka Biura

Osoba na tym stanowisku będzie zapewniać wsparcie administracyjnedla pracowników działu księgowości. Do jej obowiązków będzie należała pomoc w bieżących zadaniach, tj. kompletowanie i segregacja dokumentów, uzupełnianie baz danych i inne wspierające prace biurowe.

Od Kandydatów oczekujemy przede wszystkim gotowości do podjęcia współpracyz naszym Klientem przez jeden tydzień w każdym miesiącu. Ponadto, poszukujemy osoby zmotywowanej, bardzo komunikatywnej, o wysokiej kulturze osobistej. Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby znające język angielski na poziomie minimum B1,pierwsze doświadczenia zawodowe na stanowiskach biurowych będą mile widziane.

Oferujemy przyjazną atmosferępracy oraz możliwość poznania funkcjonowania międzynarodowej korporacji. Dodatkowym atutem jest bardzo dobra lokalizacja firmy– w samym centrum Warszawy. Jest to praca na 3 miesiące, z realną możliwością przedłużenia współpracy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry