#

Asystent/ Asystentka biura

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Sosnowiec, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystent/ Asystentka biura

Miejsce pracy: Sosnowiec
7-1-63871

W związku z otwarciem nowej jednostki produkcyjnej naszego Klienta - firmy z kapitałem brytyjskim, poszukujemy osoby, która obejmie nowo stworzone stanowisko Asystenta/ Asystentki biura.

Miejsce pracy: nowa jednostka zlokalizowana w Sosnowcu.

Główne zadania na stanowisku:
- organizacja biura - sprawy administracyjne, prowadzenie sekretariatu, wykonywanie zamówień, kontakt z pracownikami i ich wsparcie,
- wsparcie Managera jednostki - zadania asystenckie,
- kontakt z zagranicznymi jednostki Klienta w tematach organizacyjnych (e. g. UK, Indie).

Wymagania:
- doświadczenie w obszarze prowadzenia biura/sekretariatu/zadaniach organizacyjno-administracyjnych,
- biegła znajomość języka angielskiego (zagraniczny przełożony, kontakty międzynarodowe),
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
- zaawansowane kompetencje komunikacyjne.

Korzyści:
- objęcie nowo stworzonego stanowiska w ramach budowanych struktur dające realną możliwość rozwoju wraz ze wzrostem firmy,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe z wykorzystaniem języka angielskiego,
- samodzielność na stanowisku z możliwością proponowania swoich pomysłów na organizacje funkcjonowania biura,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi