Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/03/2019.

Asystent/ Asystentka biura

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ Asystentka biura
Katowice
NR REF.: 1119122

Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta/ Asystentki Biura w Katowicach.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, prowadzenie dokumentacji, obsługę systemu, umawianie spotkań biznesowych, korespondencję z klientami, zaopatrzenie biura w potrzebne artykuły. Do obowiązków należeć będzie także tworzenie i archiwizacja korespondencji administracyjnej, bieżąca obsługa przychodzących połączeń oraz przyjmowanie i obsługa klientów i gości.

Poszukujemy osób z minimum rocznym doświadczeniem w pracy na tym samym lub podobnym stanowisku, znajomością języka angielskiego na poziomie C1, obsługi pakietu MS Office. Dokładność, chęć i gotowość do pracy, zaangażowanie, samodzielność w działaniu, praca pod presją czasu, komunikatywność, wysoka kultura osobista będą szczególnie wymagane.

Nasz klient oferuje pracę w międzynarodowym środowisku, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet prywatnej opieki medycznej, praca w oparciu o umowę o pracę tymczasową, praca w przyjaznej atmosferze.

Jeżeli jesteś zaintersowany/a tą ofertą "Aplikuj" i wyślij nam swoje CV.
Jeżeli ta oferta nie jest dostosowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry