Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Asystent Administracji
Lokalizacja: WarszawaNaszym Klientem jest międzynarodowa Instytucja Finansowa oferująca usługi bankowości. Od 20 lat działa na rynku polskim wspierając branżę motoryzacyjną. Organizacja została wyróżniona jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy w 2016 roku w plebiscycie Great Place to Work. Poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta do zespołu Administracji Kontraktów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się procesem wypłaty umowy, inicjacją kontraktu, weryfikacją danych w umowie z danymi wprowadzonymi do systemu, obsługą posprzedażową, aktualizowaniem bazy danych oraz czynnościami administracyjnymi.
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Wynagrodzenie 16zł brutto/h
- Doskonałą lokalizację - Rondo ONZ
- Szkolenia przygotowujące do pracy
- Pracę od poniedziałku do piątku w regularnych godzinach
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat
- Skrupulatność i dokładność
- Zorganizowanie i samodzielność w działaniu