#

Asystenka Prezesa Zarządu

New Age Sp. z o.o.

WARSZAWA, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Typowa praca biurowa i pomoc przy codziennej pracy Prezesa firmy. Przygotowywanie i analizowanie raportów sprzedaży oraz pomoc w koordynowaniu pracy zespołu.

Wymagania

Dobra znajomość obsługi komputera oraz bardzo dobra znajomość pakietu Office w tym głównie programu Excel i PowerPoint. Doświadczenie w pracy biurowej. Mile widziane doświadczenie z branży finansowej.

Prezentacja firmy

Firma zajmuje się pośrednictwem finansowym.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
5 000PLN - 5 500PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi