Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Assistant Manager

Miejsce pracy: Kraków
6-3-57320

Our Client, an international Company with branch in Krakow, is poised for growth, but currently needs an Assistant Manager to support their Senior Management along the way. Assistant Manager will be also in charge of Internal Audit responsibilities. The ideal candidate will be well-versed in all areas of business, with specialized skills in finance and optimizations. This role is also designed to be an inspiring team member ready to ensure productivity and quality performance to achieve companies long-term vision.

RESPONSIBILITIES:
- Partner with senior manager to ensure quality and supervise a team;
- Overseeing daily service operations (e.g. sales processes, orders, and payments);
- Track the progress of weekly, monthly, quarterly and annual objectives;
- Create and deliver sales and financial reports on a predetermined schedule;
- Meet regularly with management to report and plan strategic plans for branch objectives;
- Manage and control expenses and supplies, managing budgets to achieve profitability targets;
- Monitor customer and client satisfaction, and quality assurance, reporting any problems, accidents, unsafe conditions, or equipment trouble to management;
- Evaluate employee performance and conduct employee reviews;
- Ensure compliance to organizational standards;
- Assist the Regional Manager in planning and implementing strategies for Polish entity;
- Monitor and provide feedback to managed staff to effect improvements in organizational goals;

Requirements:
REQUIREMENTS:
- Proven experience as an Assistant Manager/Internal Auditor or similar position
- A Bachelor's degree in a Financial faculties
- Ability to create and analyze reports, spreadsheets and sales statistics
- Proficient user of MS Office (MS Excel in particular)
- Problem-solving attitude
- Self-motivated and detail-oriented, with notable experience handling multiple projects and tasks
- Strong interpersonal and communication skills, with a proven ability to positively interact with stakeholders and staff
- Comfort using common computer operating systems and tools, including Ms Office (Excel) programs and CRM

Benefits:
OFFER:
- Working in an international environment
- Private medical healthcare
- Multisport Card
- Training
- Stable employment with a market competitive salary

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi