Opis stanowiska pracy
Archiwum Akt Nowych w WarszawieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
archiwista do spraw kwerend w Oddziale IV Informacji Naukowej i Udostępniania Zasobu02-103 Warszawa
ul. Hankiewicza 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Wyszukiwanie dokumentów i informacji w nich zawartych, na potrzeby klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
- Udzielanie informacji pisemnych i telefonicznych w oparciu o zasób AAN i posiadaną wiedzę ogólną.
- Wspieranie wiedzą i obsługiwanie Pracowni Naukowej.
- Naliczanie kwoty do wystawienia rachunków za usługi reprograficzne, w celu przedstawienia wartości wykonanej usługi.
Warunki pracy- Praca biurowa w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych
- Brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich
- Praca częściowo w magazynie
- Kontakt z klientem - telefoniczny i indywidualny
- Wysiłek fizyczny (przenoszenie akt w trakcie wykonywania kwerend i obsługi Pracowni Naukowej)
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację;możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach), ubezpieczenie grupowe.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "archiwista ds. kwerend” wraz z podaniem nr ogłoszenia BIP.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, złożone po terminie, nie zawierające jednoznacznego wskazania stanowiska i numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane.
CV, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja nadesłanych ofert
- test wiedzy w zakresie wymagań niezbędnych
- rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
O terminach etapów naboru kandydaci będą powiadamiani telefonicznie.
Oferty odrzucone i nie odebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje w sprawie ogłoszenia i wynagrodzenia można uzyskać pod nr telefonu 22/589 31 06 w godz. 8 00 - 14 00.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie i policealne
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość zasobu AAN
- umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Kurs kancelaryjno-archiwalny
- umiejetność pracy w zepole
- odporność na stres
- Znajomość j. niemieckiego na poziomie A1
- Znajomość j. angielskiego na poziomie A1
- Znajomość j. francuskiego na poziomie A1
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniazaświadczenie o ukończeniu kursu kancelaryjno - archiwalnegozaświadczenie o znajomości języka angielskiego min. na poziomie A1zaświadczenie o znajomości języka niemieciego min. na poziomie A1zaświadczenie o znajomości języka francuskiego min. na poziomie A1Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-27
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu