Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Siedlcach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

archiwista

Archiwum Państwowe w Siedlcach
ul. Kościuszki 7
08-110 Siedlce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa interesantów w Punkcie Obsługi Interesanta. Udzielanie informacji o zasobie oraz zasobach innych archiwów, w tym zakładowych w zakresie dokumentacji osobowo – płacowej
  • Realizacja kwerend dla instytucji, urzędów i osób fizycznych oraz kwerend naukowych i tematycznych
  • Opracowywanie projektów odpowiedzi do prowadzonych kwerend, sporządzanie postanowień administracyjnych, zaświadczeń i informacji oraz sporządzanie kopii (kserokopii, skanów, zdjęć cyfrowych), wypisów, odpisów i reprodukcji materiałów archiwalnych, ich przygotowanie do uwierzytelnienia i wydawanie
  • Udostępnianie materiałów archiwalnych i obsługa interesantów w Czytelni Archiwum
  • Realizowanie zadań związanych z popularyzacją zasobu archiwalnego
  • Digitalizacja materiałów archiwalnych
  • Inne prace zlecone przez dyrektora


Warunki pracy

Stanowisko wymaga samodzielności oraz inicjatywy w realizacji zadań. Pracownik samodzielnie dobiera środki pracy i sposób realizacji zadania.

- Praca na piętrze, brak windy
- Na stanowisku pracy występuje kontakt z kurzem archiwalnym
- Istnieje niebezpieczeństwo kontaktu z materiałami skażonymi drobnoustrojami
- Zaleca się noszenie fartuchów, rękawiczek, masek ochronnych
- Praca wymaga wysiłku fizycznego
- Praca przy komputerze
- Praca często z dokumentami trudnymi do odczytania
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. interesanci, przedsiębiorstwa)

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Oferty prosimy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko Archiwisty"

Dodatkowe informacje pod numerem telefonów 25 6333723, 25 6322574

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
Ogólne doświadczenie w zakresie prac archiwalnych


pozostałe wymagania niezbędne:

  • 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy archiwalnej
  • Język rosyjski - poziom bardzo dobry, umożliwiający rozmowę, czytanie i rozumienie tekstu.
  • Język angielski - Komunikatywny, umożliwiający rozmowę, czytanie i rozumienie tekstu.
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów i urządzeń biurowych w szczególności dobrej obsługi pakietu MS Office
  • Dobra znajomość historii ustroju XIX w. i XX w. oraz historii regionu
  • Znajomość dokumentacji przechowywanej przez Archiwum
  • Znajomość nauk pomocniczych historii oraz ustaw i rozporządzeń z zakresu prawa archiwalnego a także zagadnień z zakresu stosowania przepisów kancelaryjno-archiwalnych oraz przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
  • Znajomość nauk pomocniczych historii oraz ustaw i rozporządzeń z zakresu prawa archiwalnego a także zagadnień z zakresu stosowania przepisów kancelaryjno-archiwalnych oraz przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
  • Predyspozycje osobowościowe: • komunikatywność, • odpowiedzialność, • staranność, cierpliwość, rzetelność, • dokładność i skrupulatność, • kultura osobista, • dyskrecja.
  • Umiejętność: • redagowania pism urzędowych; • samodzielnego planowania i sprawnego organizowania własnej pracy • analitycznego myślenia, • biegłego posługiwania się aktami prawnymi, • komunikacji interpersonalnej, • umiejętność radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów, • radzenia sobie w relacjach z trudnym klientem. • przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość archiwalnych baz danych
  • łacina - poziom podstawowy
  • Umiejętność: • pracy w zespole, • współpracy i budowania dobrych relacji.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi