Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Gdańsku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

archiwista do spraw dokumentacji osobowej i płacowej Stanowisko do spraw dokumentacji osobowej i płacowej

Archiwum Państwowe w Gdańsku ul. Wałowa 5 80-858 Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie kwerend i związanej z nimi korespondencji
  • porządkowanie i ewidencjonowanie dokumentacji
  • wartościowanie i brakowanie dokumentacji
  • udzielanie pisemnych i telefonicznych informacji o miejscach przechowywania dokumentacji
  • prowadzenie internetowych baz danych


Warunki pracy

Możliwość kontaktu z kurzem w magazynach, możliwość narażenia na czynniki biologiczne : grzyby, bakterie, pleśnie, pył osiadły. Wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem dokumentacji. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej .
- Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum Państwowego w Gdańsku).
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie .
- Dokumentów nie odsyłamy.
- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58 301-74-63 .
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie ze specjalnością archiwistyka lub zarządzanie dokumentacją, inne wyższe zawodowe lub magisterskie po ukończeniu kursu
kancelaryjno-archiwalnego

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość: przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych w zakresie przechowywania, udostępniania i brakania dokumentacji; przepisów prawa pracy oraz dotyczących dokumentowania praw do uzyskania świadczeń emerytalno-rentowych, przepisów określających okresy przechowywania dokumentacji; przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych
  • komunikatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów poświadczające ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/12/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi