W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
AR/OtC Accountant with French/Dutch/German/Italian/Spanish
Miejsce pracy: KrakówFor our client, well-established international company who is currently developing the structures in Cracow, we are looking for candidates for the position of AR/OtC Accountant with French/Dutch/German/Italian/Spanish
who will be responsible for providing high quality accounting services for assigned Clinent’s businesses by performing daily, weekly or monthly accounting activities.
Key responsibilities:
- Providing professional and proactive day to day service for the Client up to agreed SLA’s
- Customer Master Data Management in the system
- Management of the dispute reconciliation process, dunning process, overdue process
- Credit Control (Management of the credit limit exceeded process in accordance with the credit policy)
- Processing incoming Payments / Bank
- Cash Collection - contact with Clients via phone and email
- Closing of the month and year, preparing special reports
- Driving and proposing process improvements within assigned scope to assure productivity
Requirements:
- Few months experience in accounting processes or customer service
- Very good knowledge of French/Dutch/German/Italian/Spanish (one from the list)
- Communicative knowledge of English
- Good MS Office knowledge
- Task and time management skills - planning and organising skills
- Team work and good communication skills, flexibility and ability to work under pressure and in short terms
- Strong motivation to work in accounting in international team
Benefits:
- Interesting professional challenges in a dynamic, fast paced organisation
- Opportunity for professional development in an international environment
- Friendly working atmosphere and open informal organizational culture
- Attractive remuneration and benefit package