W związku z dynamicznym rozwojem ZeroChaos poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko Application Support Manager, który zapewni wsparcie oprogramowania, wewnętrznych aplikacji dla kluczowych klientów ZeroChaos.
Application Support Manager współpracował będzie z międzynarodowym zespołem analityków wsparcia. Zajmował będzie się rozwiązywaniem pojawiających się, złożonych problemów z oprogramowaniem, dedykowanych web-systemów dla wewnętrznych użytkowników u kluczowych klientów:ERP, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics AX, narzędzia BI MicroStrategy oraz wielu innych, integrowanych wewnętrznie i zewnętrznie systemów. Głównym celem do osiągnięcia jest zapewnienie wysokiego poziomu rozwiązywanych problemów.
Zadania:
• Sprawne komunikowanie i współpraca z zespołami IT, lokalnymi, off-shore oraz zdalnymi z US, w celu zapewnienia szybkiej i dokładnej realizacji założonych celów projektu na najwyższym poziomie
• Zapewnianie techniczno-funkcjonalnego wsparcia wszystkich aplikacji ZeroChaos, w tym między innymi:
• Custom built web-based ERP - ZCWeb
• Custom built web-based back ground screening Application - ESS
• Microsoft Dynamics CRM, AX
• Microstrategy BI
• Codzienny monitoring wszystkich interfejsów kluczowych klientów i wewnętrznych integracji systemów dla wszystkich obsługiwanych aplikacji
• Cotygodniowe meeting’i team'ów programowych przydzielonych do klientów, w celu sprawnego identyfikowania i rozwiązywania incydentów
• Zapewnienie, że wszystkie centralne aplikacje są obsługiwane zgodnie z SLA, czyli są utrzymywane i 95% incydentów występujących na przypisanych do obsługi kontach klientów jest rozwiązywanych
• Udział w optymalizacji procesów poprzez aktywny przegląd wszystkich przypisanych konfiguracji systemów klienta, integracji oraz interfejsów, aby zapewnić optymalne wykorzystanie technologii, co ma skutecznie wpływać na występujące potrzeby klienta
Oferujemy:
• Umowa o pracę lub inna forma zatrudnienia
• Dostęp do bogatego programu benefitów
• Międzynarodowe środowisko pracy
• Praca w dogodnej lokalizacji oraz możliwość pracy zdalnej
• Duże możliwości rozwoju w międzynarodowej, szybko rozwijającej się organizacji
Wymagania:
• 3+ lat doświadczenia w support'cie oprogramowania dla międzynarodowych klientów
• Doświadczenie w udzielaniu wsparcia dużych systemów ERP lub systemów finansowych wraz ze wsparciem różnorodnych zespołów użytkowników dla dużych i międzynarodowych organizacji
• Doświadczenie w support'cie aplikacji webb'owych
• Doświadczenie z MS Office w tym Excel i Outlook
• Doskonałe werbalne i pisemne umiejętności komunikacyjne
• Umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, obsługi klienta
• Zdolność sprawnego podejmowania decyzji
• Zdolność do jednoczesnego koordynowania kilku projektów w jednym czasie
• Doświadczenie z MS SQL Server database, MicroStrategy, MS CRM, Certyfikaty Microsoft – mile widziane
• Doświadczenie z oprogramowaniem do śledzenia pojawiających się przypadków
• Zdolność do samodzielnej pracy w dynamicznym środowisku pracy
• Wykształcenie wyższe, licencjat – kierunek informatyka lub równoważne doświadczenie
• Biegła znajomość j. angielskiego - warunek konieczny, praca w tym języku
• Gotowość do podróży służbowych do Szwecji
Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ZeroChaos Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci pr... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.