#

Application Support Manager (praca zdalna)

Workforce Logiq

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem ZeroChaos poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko Application Support Manager, który zapewni wsparcie oprogramowania, wewnętrznych aplikacji dla kluczowych klientów ZeroChaos.

Application Support Manager współpracował będzie z międzynarodowym zespołem analityków wsparcia. Zajmował będzie się rozwiązywaniem pojawiających się, złożonych problemów z oprogramowaniem, dedykowanych web-systemów dla wewnętrznych użytkowników u kluczowych klientów:ERP, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics AX, narzędzia BI MicroStrategy oraz wielu innych, integrowanych wewnętrznie i zewnętrznie systemów. Głównym celem do osiągnięcia jest zapewnienie wysokiego poziomu rozwiązywanych problemów.

Zadania:

• Sprawne komunikowanie i współpraca z zespołami IT, lokalnymi, off-shore oraz zdalnymi z US, w celu zapewnienia szybkiej i dokładnej realizacji założonych celów projektu na najwyższym poziomie

• Zapewnianie techniczno-funkcjonalnego wsparcia wszystkich aplikacji ZeroChaos, w tym między innymi:

• Custom built web-based ERP - ZCWeb

• Custom built web-based back ground screening Application - ESS

• Microsoft Dynamics CRM, AX

• Microstrategy BI

• Codzienny monitoring wszystkich interfejsów kluczowych klientów i wewnętrznych integracji systemów dla wszystkich obsługiwanych aplikacji

• Cotygodniowe meeting’i team'ów programowych przydzielonych do klientów, w celu sprawnego identyfikowania i rozwiązywania incydentów

• Zapewnienie, że wszystkie centralne aplikacje są obsługiwane zgodnie z SLA, czyli są utrzymywane i 95% incydentów występujących na przypisanych do obsługi kontach klientów jest rozwiązywanych

• Udział w optymalizacji procesów poprzez aktywny przegląd wszystkich przypisanych konfiguracji systemów klienta, integracji oraz interfejsów, aby zapewnić optymalne wykorzystanie technologii, co ma skutecznie wpływać na występujące potrzeby klienta

Oferujemy:

• Umowa o pracę lub inna forma zatrudnienia

• Dostęp do bogatego programu benefitów

• Międzynarodowe środowisko pracy

• Praca w dogodnej lokalizacji oraz możliwość pracy zdalnej

• Duże możliwości rozwoju w międzynarodowej, szybko rozwijającej się organizacji

Wymagania

Wymagania:

• 3+ lat doświadczenia w support'cie oprogramowania dla międzynarodowych klientów

• Doświadczenie w udzielaniu wsparcia dużych systemów ERP lub systemów finansowych wraz ze wsparciem różnorodnych zespołów użytkowników dla dużych i międzynarodowych organizacji

• Doświadczenie w support'cie aplikacji webb'owych

• Doświadczenie z MS Office w tym Excel i Outlook

• Doskonałe werbalne i pisemne umiejętności komunikacyjne

• Umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, obsługi klienta

• Zdolność sprawnego podejmowania decyzji

• Zdolność do jednoczesnego koordynowania kilku projektów w jednym czasie

• Doświadczenie z MS SQL Server database, MicroStrategy, MS CRM, Certyfikaty Microsoft – mile widziane

• Doświadczenie z oprogramowaniem do śledzenia pojawiających się przypadków

• Zdolność do samodzielnej pracy w dynamicznym środowisku pracy

• Wykształcenie wyższe, licencjat – kierunek informatyka lub równoważne doświadczenie

• Biegła znajomość j. angielskiego - warunek konieczny, praca w tym języku

• Gotowość do podróży służbowych do Szwecji

Prezentacja firmy

Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Czas trwania umowy
Długoterminowa współpraca
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Konsulting, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi