#

Application Support (II Linia wsparcia)

Devire

Warsaw, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Application Support (II Linia wsparcia)

Lokalizacja: Warsaw

Dla naszego międzynardowowego klienta poszukujemy osoby otwartej na stanowisko - Application Support (II Linia wsparcia)

 

Do głównych obowiązków tej osoby będą należały m.in.:

  • Wsparcie użytkowników w obszarze II-linii wsparcia.
  • Utrzymywanie aplikacji.
  • Praca z systemem ticketowym.
  • Eskalowanie problemów i naprawianie błędów. 

 

Wymagane doświadczenie i kwalifikacje:

  • Minimum 2 lata doświadczenia przy wsparciu użytkowników/aplikacji.
  • Podstawy programowania w języku .NET.
  • Znajomość SQL’a.
  • Płynny angielski.  

 

Klient oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pakiet benefitów.
  • Nowoczesne biuro, w dogodnej lokalizacji. 
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi