Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems
Informacje o projekcie:
- Typ projektów: wsparcie aplikacji typu omnichannel, e-commerce dedykowanych dla klientów z Polski i Europy
- Lokalizacja: Gliwice (Centrum)
- Praca zdalna: obecnie 100% zdalnie; docelowo 40-60%
- Język projektu: Angielski i Polski
- Budżet: 4 500 - 6 500 PLN/brutto/miesiąc (w zależności od doświadczenia)
- Godziny pracy: tryb 2-zmianowy: 8-16 i 14-22 + dyżury
Zakres obowiązków:
- Udzielanie wsparcia użytkownikom aplikacji w rozwiązywaniu problemów technicznych (związanych z błędami danych i aplikacji) oraz w integracji systemów upstream i downstream
- Bycie 2gą linią wsparcia dla przychodzących zgłoszeń z zachowaniem SLA
- Tworzenie i utrzymywanie bazy wiedzy
- Dbanie o konfigurację aplikacji i rozwiązywanie problemów na podstawie analizy logów
Wymagania:
- Co najmniej roczne doświadczenie we wsparciu aplikacji
- Znajomość składni i użycia SQL
- Wykonywanie zadań zgodnie z ITIL
- Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną
- Analityczne podejście do problemów technicznych
- Chęć rozwoju w obszarze rozwoju i utrzymania aplikacji
- Umiejętność pracy w zespole, ale również chęć działania samodzielnie
- Mile widziane: podstawy Linuxa, znajomość Microserwisów oraz Microsoft Azure lub Google Cloud Platform)
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Pracę z najnowszymi technologiami w szybko rozwijającym się środowisku
- Pracę w godzinach 8:00/9:00 - 16:00/17:00 oraz dodatkowo płatne dyżury
- Pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta MultiSport
- Kurs języka angielskiego
- Spersonalizowany rozwój zawodowy poparty udziałem w konferencjach, szkoleniach i certyfikacjach
- Możliwość rozwoju zawodowego wewnątrz struktury firmy