Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym klientem jest firma z sektora Travel, tworząca oprogramowania dla światowego eksperta w dziedzinie podróży. W związku z rozwojem firmy i nowymi projektami poszukiwany jest Application Support Analyst , który jest entuzjastą nowych technologii, stawia na ciągły rozwój i chce dołączyć do międzynarodowej firmy i dynamicznego zespołu.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
Zbieranie, nadawanie priorytetów, eskalowanie problemów i zadań
Rozwój i utrzymanie relacji z klientami, a także udział w spotkaniach
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami
Analizę danych
Współudział w pracach drugiej i trzeciej linii wsparcia
Zarządzanie indywidualnymi przepływami pracy
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli posiadasz:
Wiedzę z zakresu baz danych
Znajomość SQL, SQL Server
Doskonałe umiejętności komunikacyjne
Znajomość angielskiego na poziomie B2/C1
Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z aplikacjami
Umiejętności interpersonalne pozwalające na pracę z użytkownikami na wielu poziomach
Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
Nastawienie na pracę z klientem i umiejętność klasyfikacji jego potrzeb
Udokumentowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Znajomość środowiska pracy typu “Contact Centre”
Pozytywne i elastyczne podejście do wykonywanych obowiązków
Nasz klient oferuje:
Zatrudnienie na podstawie B2B
Ciągły rozwój i pracę nad ciekawymi projektami
Pracę w międzynarodowym środowisku
Możliwość pracy w zespole utalentowanych ekspertów
Kursy języka angielskiego i konkurencyjne wynagrodzenie
Elastyczne godziny pracy
Dogodna lokalizacja nowoczesnego biura w Katowicach
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.