W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Księgowy z angielskim
Miejsce pracy: ŁódźDla jednego z naszych dynamicznie rozwijających się klientów z nowoczesnym biurem/SSC zlokalizowanym w Łodzi, poszukujemy księgowych.
W związku z rozwojem poszukujemy kilku specjalistów.
Do przykładowych zadań Księgowego należeć będzie m.in.:
-dbałość o terminowe dokonywanie operacji księgowych;
-wyjaśnianie rozbieżności i uzgadnianie sald rozrachunków z dostawcami;
-wykonywanie niezbędnych korekt;
-udzielanie odpowiedzi na zapytania dostawców;
-uczestniczenie w zamknięciu miesiąca/kwartału/roku;
-przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz;
-proponowanie i wdrażanie optymalizacji/automatyzacji.
Wymagania:
-Doświadczenie w księgowości bądź praktyki/staż;
-Znajomość zagadnień finansowo-księgowych;
-Wykształcenie wyższe kierunkowe (w obszarze finansów, ekonomii lub rachunkowości) bądź kursy w SKwP;
-Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacje w środowisku biznesowym (B2);
-Znajomość pakietu MS Office.
Korzyści:
-Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace;
-Prywatna opieka medyczna;
-Ubezpieczenie na życie;
-Dofinansowanie do zajęć sportowych;
-Szkolenia i możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych;
-Kursy języka angielskiego;
-Realny wpływ na charakter procesów w firmie;
-Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy;
-Elastyczny czas pracy (początek 8.00-10.00);
-Praca w trybie hybrydowym (3 dni Home Office, 2 dni pracy z biura);
-Wdrożenie w zakres obowiązków.
*Podane widełki płacowe wynikają z naszych obserwacji obecnej sytuacji na lokalnym rynku. Finalnie będą zależeć od dotychczasowego doświadczenia kandydata, praktycznej wiedzy, poziomu znajomości języka i narzędzi oraz przebiegu rozmowy rekrutacyjnej.