Anglojęzyczny Help Desk IT
Nasz zespół to dziś ponad 700 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 2000. Pracujemy w 15 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.
Wykorzystujemy przede wszystkim najnowsze technologie Java oraz .Net, nasze projekty to głównie systemy webowe oraz aplikacje mobilne.
Do współpracy zapraszamy zarówno doświadczonych specjalistów IT jak i początkujących pasjonatów technologii informatycznych.
Lokalizacja Kraków
| Liczba wakatów 4
| Minimalne doświadczenie mniej niż 1 rok
|
Rodzaj umowy Na czas nieokreślony |
Wymiar etatu Pełny etat |
Wynagrodzenie ? - ? / ? (Brutto) |
Znasz języki obce, lubisz i cenisz możliwość kontaktów w językach obcych – mamy naprawdę szerokie grono klientów zagranicznych więc możesz u nas pracować w projektach międzynarodowych, szlifować języki i zobaczyć, jak pracuje się w innych kulturach. Ciągle uczysz się i doskonalisz języki lub nowe zagadnienia techniczne? Zapraszamy na konwersacje, szkolenia, webinary!
Euvic – już od ponad dekady działamy w obszarze usług informatycznych.
Nasz zespół to dziś ponad 600 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 1800. Pracujemy w 9 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.
Wykorzystujemy przede wszystkim najnowsze technologie Java oraz .Net; nasze projekty to głównie systemy webowe oraz aplikacje mobilne. Mówmy o sobie antykorporacja – mimo rozmiarów wciąż działamy jak firma rodzinna i pielęgnujemy jej wartości.
Opis stanowiska:
• obsługa użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia
• rozwiązywanie incydentów w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
• rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń technicznych, zdalne rozwiązywanie problemów
• zgłaszanie awarii / usterek urządzeń i systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych
• ewidencja i dystrybucja sprzętu informatycznego
Wymagania:
• wykształcenie informatyczne lub pokrewne (pod uwagę brani będą również studenci studiów zaocznych)
• komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
• umiejętność analitycznego myślenia i diagnozowania problemów
• znajomość budowy i zasady działania komputera
• znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji
• dobra, praktyczna znajomość systemu Windows 7 oraz pakietu MS Office
• znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek)
• znajomość podstawowych zagadnień i konfiguracji sieci LAN
Mile widziane:
• doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników
• umiejętność samodzielnej organizacji pracy
• umiejętność szybkiego uczenia się
Oferujemy:
• pracę w profesjonalnym zespole
• dostęp do narzędzi i technologii wykorzystywanych w pracy w Service Desk i wsparciu IT użytkowników
• miłą atmosferę pracy
• możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze systemów informatycznych