Opis stanowiska pracy


1.Wykonywanie operacji masowych w systemach rozliczeniowych za pomocą istniejących narzędzi automatyzujących pracę.

2.Realizacja cyklicznych zadań operacyjnych na rzecz obsługiwanego/wspieranego procesu z wykorzystaniem własnych systemów HomeMade.

3.Tworzenie raportów i analiz poprzez łączenie danych z innych raportów i różnych systemów informatycznych takich jak hurtownie danych.

4.Wspieranie czasochłonnych i skomplikowanych zadań indywidualnych pracowników innych komórek poprzez zastosowanie zaawansowanych rozwiązań informatycznych.

Dodatkowe:

1.Udział w tworzeniu oraz utrzymanie narzędzi Działu Automatycznej Obsługi Rozliczeń.

2.Realizacja doraźnych i nietypowych zadań (przede wszystkim masowych) poprzez niewielką modyfikację istniejących narzędzi.

Wymagania


1.Biegłe opanowanie MS Excel oraz MS Access.

2.Umiejętność tworzenia aplikacji w środowisku MS Office.

3.Rozumienie relacyjnego modelu danych (podstawy baz danych). Znajomość SQL.

Dodatkowym atutem będzie:

1.Doświadczenie w automatyzacji operacji poprzez łączenie rozwiązań z różnych obszarów IT w środowisku Windows– tworzenie aplikacji, wykorzystanie różnorakich skryptów, SQL Server, PHP, FTP, SFTP, WWW… .

2.Umiejętność tworzenia oprogramowania w środowisku Visual Studio (C#).

Prezentacja firmy

Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca IT - Bazy danych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi