Umowa na zastępstwo – 5 miesięcy
OPIS STANOWISKA
- udział w raportowaniu zarządczym w ramach organizacji
- tworzenie analiz i raportów wspomagających procesy decyzyjne
- analiza danych, formułowanie wniosków, rekomendacji, ryzyk
- analiza rentowności produktów i kontrola kosztów, proponowanie działań optymalizacyjnych i naprawczych
- udział w procesie zamknięcia miesiąca
- wsparcie w procesie budżetowania
- kontrola prowadzonych projektów inwestycyjnych
- bieżąca współpraca z Klientem wewnętrznym
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane z zakresu finansów
- minimum dwuletnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku, mile widziane w firmie produkcyjnej
- umiejętność tworzenia raportów i prezentacji analitycznych
- znajomość procesów finansowych
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- znajomość systemu SAP
- umiejętność pracy pod presją czasu
OFERUJEMY
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dużej firmie sektora FMCG;
- stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej organizacji
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w branży;
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet benefitów pozapłacowych (Multisport/Flexipass, polisa na życie, prywatna opieka medyczna, świadczenia z ZFŚS)
- wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia