Analityk/ Starszy Analityk w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego/ Zespół Wsparcia Sprzedaży i Analiz
Nr ref.: CEN/PM/02/2019
Analityk/ Starszy Analityk w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Główne zadania:
• Przygotowywanie raportów oraz analiz
• Przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych
• Tworzenie nowych oraz rozwijanie istniejących narzędzi wspomagających obsługę klienta
• Ustalanie wymagań oraz testowanie wdrażanych rozwiązań informatycznych
• Uczestniczenie w projektach między-departamentalnych
• Pełnienie funkcji administratora-koordynatora biznesowego dla wybranych aplikacji
Oczekujemy:
• Wykształcenia wyższego, preferowany kierunek: informatyka, ekonometria, ekonomia, zarządzanie
• Samodzielności w działaniu i odpowiedzialności za jakość dostarczanych rozwiązań
• Bardzo dobrej znajomości MS Access i MS Excel (w tym znajomość VBA)
• Praktycznej umiejętności tworzenia zapytań SQL
• Znajomości języka angielskiego w stopniu podstawowym
• Umiejętności działania pod presją czasu
• Umiejętności pracy w zespole, komunikatywności
• Dokładności w wykonywaniu zadań
• Znajomość Aris Platform, SQL, VBA będzie dodatkowy atutem
Oferujemy:
• stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
• pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
• atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
• szkolenia przygotowujące do realizacji zadań