Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/10/2019.

Analityk/ Starszy Analityk w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Warszawa, mazowieckie

PKO Bank Polski

Opis stanowiska pracy

Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego/ Zespół Wsparcia Sprzedaży i Analiz


Nr ref.: CEN/PM/02/2019

Analityk/ Starszy Analityk w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

 


Główne zadania:

• Przygotowywanie raportów oraz analiz
• Przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych
• Tworzenie nowych oraz rozwijanie istniejących narzędzi wspomagających obsługę klienta
• Ustalanie wymagań oraz testowanie wdrażanych rozwiązań informatycznych
• Uczestniczenie w projektach między-departamentalnych
• Pełnienie funkcji administratora-koordynatora biznesowego dla wybranych aplikacji

 


Oczekujemy:

• Wykształcenia wyższego, preferowany kierunek: informatyka, ekonometria, ekonomia,       zarządzanie
• Samodzielności w działaniu i odpowiedzialności za jakość dostarczanych rozwiązań
• Bardzo dobrej znajomości MS Access i MS Excel (w tym znajomość VBA)
• Praktycznej umiejętności tworzenia zapytań SQL
• Znajomości języka angielskiego w stopniu podstawowym
• Umiejętności działania pod presją czasu
• Umiejętności pracy w zespole, komunikatywności
• Dokładności w wykonywaniu zadań
• Znajomość Aris Platform, SQL, VBA będzie dodatkowy atutem

 

Oferujemy:

• stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
• pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
• atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
• szkolenia przygotowujące do realizacji zadań


Prezentacja firmy

Od 100 lat codziennie dostarczamy naszym klientom rozwiązania finansowe, koncentrując... się na ich potrzebach. Konsekwentnie zmieniamy się, inwestujemy
w rozwój i odpowiedzialnie wdrażamy nowoczesne technologie. Jesteśmy dumni z naszej historii i polskich korzeni. Chcemy nadal mieć pozytywny wpływ na ludzi, firmy, kulturę
i środowisko. Jako jeden z największych banków w Europie Środkowej i Wschodniej odpowiedzialnie dbamy o interesy akcjonariuszy, klientów, pracowników i społeczności lokalnych.

Stawiamy na różnorodność, dlatego zapraszamy do naszego zespołu osoby, które ukończyły różne kierunki studiów. Chcesz współtworzyć nowoczesny polski Bank otwarty na klientów - czekamy na Ciebie!

PKO Bank Polski jako stabilny pracodawca zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych. Z myślą o młodych i ambitnych ludziach stworzyliśmy ofertę płatnych staży i praktyk.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Bankowość , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry