#

Analityk/ Starszy Analityk w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

PKO Bank Polski

Warszawa, mazowieckie

PKO Bank Polski

Analityk/ Starszy Analityk w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego


Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego/ Zespół Wsparcia Sprzedaży i Analiz


Nr ref.: CEN/PM/02/2019

Analityk/ Starszy Analityk w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego


Główne zadania:

• Przygotowywanie raportów oraz analiz
• Tworzenie nowych oraz rozwijanie istniejących narzędzi wspomagających obsługę klienta
• Ustalanie wymagań oraz testowanie wdrażanych rozwiązań informatycznych
• Uczestniczenie w projektach między-departamentalnych
• Pełnienie funkcji administratora-koordynatora biznesowego dla wybranych aplikacji

 

Oczekujemy:

• Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: informatyka, ekonometria, ekonomia, zarządzanie
• Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność, za jakość dostarczanych rozwiązań
• Bardzo dobra znajomość MS Access i MS Excel (w tym znajomość VBA)
• Praktycznej umiejętności tworzenia zapytań SQL
• Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
• Umiejętność działania pod presją czasu
• Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
• Dokładność w wykonywaniu zadań
• Kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy, odporność na stres

 

Oferujemy:

• stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
• pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, 
• atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
• szkolenia przygotowujące do realizacji zadań


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi