HR International Sp. z o.o.
HR International Sp. z o.o. to nowoczesna agencja rekrutacyjna,
która operuje na międzynarodowym rynku pracy.

Łączymy polskich pracowników z pracodawcami z całej Europy, którzy prowadzą działalność w różnych branżach. Należymy do Polskiego HR S.A., który funkcjonuje na międzynarodowym rynku HR od 1999 r. HR International Sp. z o.o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 19302.

Analityk ryzyka danych

Miejsce zatrudnienia: Kraków

Wymagania:
• Kwalifikacje z zakresu matematyki/ inżynierii/ nauk ścisłych/ finansów/ zarządzania przedsiębiorstwem,
• Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu ryzykiem,
• Dobra znajomość statystyki,
• Umiejętności posługiwania się Excel i VBA są pożądane,
• Podstawowa znajomość miar ryzyka,
• Wiedza techniczna z zakresu modeli danych, projektowania baz danych, technik wydobywania i segmentacji danych,
• Duża wiedza oraz bogate doświadczenie w zakresie baz danych (SQL itp.), programowania (XML, JavaScript, Python, C# lub ramy ETL),
• Wiedza z zakresu statystyki oraz doświadczenie w korzystaniu z pakietów statystycznych do analizy dużych zestawów danych (R, Matlab, SAS itp.),
• Duże umiejętności analityczne.
• Kompetencja w zakresie produkcji informacji oraz zdolność do przetwarzania i analizowania dużych ilości danych,
• Zdolność do pracy pod presją oraz w ściśle określonych ramach czasowych jest konieczna
• Otwarta osobowość i umiejętności skutecznej komunikacji, zdolność i elastyczność w zakresie pracy w międzynarodowym zespole,
• Umiejętność pisania jasnych i zrozumiałych dokumentów,
• Chęć uczenia się i rozwoju w wymagającym środowisku.

Obowiązki:
• Interpretowanie danych, analizowanie wyników przy użyciu technik statystycznych oraz dostarczanie bieżących raportów,
• Opracowywanie i wdrażanie systemów zbierania danych oraz innych strategii, które optymizują wydajność statystyczną oraz jakość danych,
• Pozyskiwanie danych z pierwotnych lub wtórnych źródeł danych oraz utrzymywanie baz danych/ systemów danych,
• identyfikowanie, analizowanie oraz interpretowanie trendów lub wzorów w złożonych zbiorach danych,
• Filtrowanie „czystych” danych,
• Ścisła współpraca z zarządem w celu nadania priorytetów potrzebom biznesowym i informacyjnym,
• Lokalizowanie i definiowanie nowych możliwości usprawniania procesu,
• Uczestniczenie w projektach ad hoc oraz dostarczanie wszelkich informacji w sposób szybki i spójny,
• Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy wydajności, automatyzacji i wzmocnienia kontroli w istniejących procesach.

Oferujemy:
• Stabilną pracę w profesjonalnym zespole m.in. dla studentów Uczelni Ekonomicznych lub pokrewnych,
• Pomoc w relokacji do Krakowa oraz finansowanie,
• Ciekawą ścieżkę kariery w międzynarodowej organizacji,
• Spójny zakres odpowiedzialności,
• Prywatną opiekę zdrowotną, świadczenia pracownicze, benefity


Aby ubiegać się o to stanowisko, należy przesłać CV oraz list motywacyjny w języku polskim oraz języku angielskim.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi