W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Analityk procesów biznesowych
Miejsce pracy: ŁódźDla międzynarodowej firmy z branży retail poszukujemy kandydatów na stanowisko Analityk procesów biznesowych, w dziale Marketingu i Zakupów.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Wsparcie działu Marketingu i Zakupów w identyfikowaniu, analizie i weryfikacji potrzeb;
- Opracowanie koncepcji zmian i rozwiązań;
- Modelowanie procesów oraz budowanie wymagań dla systemów IT;
- Monitorowanie miar efektywności biznesowej procesów.
Wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia zawodowego, zdobytego na podobnym stanowisku;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Znajomość narzędzi pomagających w opisywaniu procesów;
- Umiejętność modelowania procesów biznesowych;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1.
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem w swojej branży;
- Szkolenia wewnętrzne;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych dla pracownika i jego rodziny.