Kim jesteśmy?
Piwik PRO został stworzony w 2013 roku przez ekspertów z branży Ad Tech i MarTech. Korzystając z lat doświadczenia oraz specjalistycznej wiedzy, założyciele firmy zbudowali pakiet narzędzi marketingowych mających sprostać wysokim oczekiwaniom firm, rządów i organizacji zarządzających danymi osobowymi – przedstawicielom branż wymagających 100% kontroli nad danymi oraz pełnej zgodności z przepisami o ochronie danych w internecie. Dzięki segmentacji, aktywacji danych oraz szczegółowym raportom, Piwik PRO Marketing Suite pozwala uzyskać szczegółowy wgląd w zachowania użytkowników internetu, przy jednoczesnym poszanowaniu ich prywatności i zapewnieniu pełnego bezpieczeństwa przetwarzania danych. W skład narzędzi oferowanych przez Piwik PRO wchodzi również Intranet Analytics, służący optymalizacji wewnętrznych procesów komunikacji w firmach.
Czym się będziesz zajmować?
- Implementacją narzędzi i rozwiązań analitycznych oraz czuwaniem nad naszą infrastrukturą analityczną (Piwik, PIwik PRO Tag Manager, Google Analytics, Google Data Studio, Tableau, Hot Jar, Optimizely etc.)
- Doradztwem przy rozwoju produktów analitycznych Piwik PRO oraz testowaniem nowych produktów i funkcjonalności
- Wsparciem działu marketingu w optymalizacji codziennych działań (optymalizacją konwersji i kanałów marketingowych, dostarczaniem wartościowych wniosków i rekomendacji)
- Wsparciem przy wdrażaniu nowych integracji między produktami Piwika PRO a innymi narzędziami oraz rozwiązaniami analitycznymi
- Pomocą w przygotowaniu dokumentacji dla działu produktowego, działu sprzedaży oraz działu marketingu
Czego oczekujemy od kandydatów?
- Świetnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Przynajmniej 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Gruntownej znajomości narzędzi Web Analytics (np. Google Analytics, Piwik, Adobe Analytics)
- Dobrej znajomości programów Tag Manager (np. Google Tag Manager, Tealium)
- Podstawowej znajomości HTML/JavaScript
- Minimum podstawowej wiedzy na temat optymalizacji konwersji
Co oferujemy?
- Pracę u jednego ze światowych liderów technologii Web Analytics – idealne miejsce do rozwoju kompetencji każdego analityka internetowego
- Wynagrodzenie na poziomie 5000 – 7000 zł netto na fakturze (przy współpracy w oparciu o kontrakt B2B)
- Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami czy spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę MultiSport
- Kartę lunchową
- Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
- Kulturę pracy typową dla środowiska startupów (cenimy sobie nieformalne relacje)