Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Analityk finansowy

Miejsce pracy: Katowice
7-7-66046-2

Wspólnie z naszym Klientem – globalnym dystrybutorem działającym w branży motoryzacyjnej, budujemy struktury katowickiego centrum biznesowego. Nowa jednostka firmy jest dedykowana do obsługi rynku europejskiego w szerokim spektrum procesów (m. in. finansowych, księgowych, IT oraz marketingowych). Poszukujemy osoby na nowo tworzone stanowisko:

Analityka finansowego - praca w systemie hybrydowym

Zakres zadań:
- koordynacja procesów finansowych, zakupowych oraz biznesowych,
- aktywne uczestniczenie w procesie planowania, budżetowania i prognozowania,
- analiza polityki cenowej oraz rabatowej, weryfikacja poprawności dokumentacji,
- tworzenie raportów oraz analiz, interpretacja odchyleń,
- bieżąca współpraca z kluczowymi interesariuszami na rynku europejskim.

Wymagania:
- min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe na podobnym,
- praktyczna znajomość procesów finansowych i/lub zakupowych,
- dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny – min. poziom B2),
- preferowane wykształcenie wyższe,
- praktyczna znajomość Excel,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, interpersonalne oraz organizacyjne.

Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonej struktury jednostki biznesowej,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz stabilność zatrudnienia,
- oferowana praca w systemie hybrydowym,
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi