W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Analityk finansowy
Miejsce pracy: KatowiceWspólnie z naszym Klientem – globalnym dystrybutorem działającym w branży motoryzacyjnej, budujemy struktury katowickiego centrum biznesowego. Nowa jednostka firmy jest dedykowana do obsługi rynku europejskiego w szerokim spektrum procesów (m. in. finansowych, księgowych, IT oraz marketingowych). Poszukujemy osoby na nowo tworzone stanowisko:
Analityka finansowego - praca w systemie hybrydowym
Zakres zadań:
- koordynacja procesów finansowych, zakupowych oraz biznesowych,
- aktywne uczestniczenie w procesie planowania, budżetowania i prognozowania,
- analiza polityki cenowej oraz rabatowej, weryfikacja poprawności dokumentacji,
- tworzenie raportów oraz analiz, interpretacja odchyleń,
- bieżąca współpraca z kluczowymi interesariuszami na rynku europejskim.
Wymagania:
- min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe na podobnym,
- praktyczna znajomość procesów finansowych i/lub zakupowych,
- dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny – min. poziom B2),
- preferowane wykształcenie wyższe,
- praktyczna znajomość Excel,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, interpersonalne oraz organizacyjne.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonej struktury jednostki biznesowej,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz stabilność zatrudnienia,
- oferowana praca w systemie hybrydowym,
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.