Analityk finansowy - środki trwałe
Kraków Analityk finansowy - środki trwałe
Kraków
NR REF.: 1122036
Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy mocno rozwijającej się na rynku w Krakowie poszukujemy kandydatów na stanowisko Financial Analyst - fixed assets.
Twoja rola
Jako Financial Analyst - fixed assetsbędziesz odpowiedzialny za raportowanie wydatków kapitałowych i kontrolowanie projektów kapitałowych, przygotowanie budżetu kapitałowego, rozliczenie finansowe środków trwałych (księgowość - klasyfikacja, przypisanie stawki amortyzacji, uzgodnienie, zarządzanie i kontrola), obliczanie przypadków biznesowych i wsparcie dla nowych projektów inwestycyjnych oraz przygotowywanie różnych harmonogramów ad-hock, raportów (raportów statystycznych, raportów zarządzania stroną itp.) i innych analiz.
Nasze wymagania
Idealny kandydat na to stanowisko powinien posiadać doświadczenie w rozliczaniu i przetwarzaniu środków trwałych, wiedzę finansowo-księgową, dobrą znajomość języka angielskiego (min. B2).
Co oferujemy
Nasz klient oferuje pracę w bardzo dobrze zorganizowanej firmie, możliwość uczestnictwa w szkoleniach, treningach międzynarodowych, elastyczne godziny pracy oraz szeroki pakiet benefitów.
Dodatkowe informacje
Jeśli poszukujesz nowego stanowiska, skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o rozwoju Twojej kariery. Bardzo chętnie pomożemy tak szybko, jak to możliwe. Jeśli jesteś zainteresowany ofertą, aplikuj i wyślij nam swoje CV!
Kraków
NR REF.: 1122036
Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy mocno rozwijającej się na rynku w Krakowie poszukujemy kandydatów na stanowisko Financial Analyst - fixed assets.
Twoja rola
Jako Financial Analyst - fixed assetsbędziesz odpowiedzialny za raportowanie wydatków kapitałowych i kontrolowanie projektów kapitałowych, przygotowanie budżetu kapitałowego, rozliczenie finansowe środków trwałych (księgowość - klasyfikacja, przypisanie stawki amortyzacji, uzgodnienie, zarządzanie i kontrola), obliczanie przypadków biznesowych i wsparcie dla nowych projektów inwestycyjnych oraz przygotowywanie różnych harmonogramów ad-hock, raportów (raportów statystycznych, raportów zarządzania stroną itp.) i innych analiz.
Nasze wymagania
Idealny kandydat na to stanowisko powinien posiadać doświadczenie w rozliczaniu i przetwarzaniu środków trwałych, wiedzę finansowo-księgową, dobrą znajomość języka angielskiego (min. B2).
Co oferujemy
Nasz klient oferuje pracę w bardzo dobrze zorganizowanej firmie, możliwość uczestnictwa w szkoleniach, treningach międzynarodowych, elastyczne godziny pracy oraz szeroki pakiet benefitów.
Dodatkowe informacje
Jeśli poszukujesz nowego stanowiska, skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o rozwoju Twojej kariery. Bardzo chętnie pomożemy tak szybko, jak to możliwe. Jeśli jesteś zainteresowany ofertą, aplikuj i wyślij nam swoje CV!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.