W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Analityk finansowy - nowe SSC
Miejsce pracy: KatowiceWraz z naszym Klientem budujemy nowe centrum biznesowe, poszukujemy osoby na nowotworzone stanowisko w strukturze organizacyjnej:
Analityka finansowego (100% pracy zdalnej), docelowo praca w centrum Katowic w systemie hybrydowym.
Zakres zadań:
- wsparcie działu zakupów, uzgadnianie oraz weryfikacja rabatów dla dostawców na rynku europejskim,
- udział w projekcie przeglądu i weryfikacji polityki rabatów celem zidentyfikowania i eliminacji luk i ewentualnych błędów,
- przygotowywanie raportów ora analiz dotyczących wyników finansowych firmy,
- uczestniczenie w czynnościach związanych z zamknięciem okresu rozliczeniowego,
- wsparcie procesu budżetowania oraz prognozowania, kalkulacja rabatów dla dostawców,
- współpraca z pozostałymi działami firmy w strukturze międzynarodowej.
Wymagania:
- min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów, controllingu, księgowości, audycie w środowisku międzynarodowym,
- doświadczenie w pracy na dużych zbiorach danych, umiejętność przygotowywania analiz oraz raportów,
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość VBA będzie dodatkowym atutem,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne.
Korzyści:
- szansa dołączenia do nowo tworzonych struktur centrum biznesowego,
- realna możliwość rozwoju zawodowego wraz ze wzrostem organizacji,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- możliwość pracy w systemie zdalnym,
- stabilność zatrudnienia w firmie będącej liderem w swojej branży.