#

Analityk e-commerce

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

Analityk e-commerce

Warszawa
Analityk e-commerce
Warszawa
NR REF.: 1155388

Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Analityka e-commerce

Lokalizacja: Warszawa (zdalna + 1 dzień w tygodniu w biurze)
Rodzaj umowy: UOP
Współpraca: długofalowa
Wynagrodzenie: 10 000 – 14 000 PLN brutto
Branża telekomunikacyjna

Szukamy osoby, która nie będzie tylko wyciągała danych, przygotowywała na ich podstawie raportów, ale także będzie potrafiła je interpretować, na ich podstawie przedstawiać różne rekomendacje. Osoba na tym stanowisku będzie zaangażowana w różne działania i projekty z różnych obszarów. Większość działań skupia się na poprawie konwercji i performance, wzroście sprzedaży i dotyczy głownie pracy na dwóch, największych aplikacjach.

Najczęściej używane narzędzia to: Google Analytics, Data Studio, Big Query.

Czym będziesz się zajmować na co dzień?:

  • Analizą profili użytkownika i jego zachowaniami online
  • Rozbudową i automatyzacją systemów raportowych oraz różnych źródeł danych
  • Konfiguracją narzędzi analityki internetowej
  • Analizą pełnego procesu sprzedaży online
  • Przygotowywaniem cyklicznych podsumowań kampanii wraz z wnioskami i ich prezentacją
  • Przygotowywaniem rekomendacji w oparciu o cel i wyniki sprzedażowe oraz estymacja i prognoza realizacji celów
  • Optymalizacją współczynnika konwersji wraz z rekomendacją i wdrożeniem testów A/B/X
  • Analizą pełnego procesu sprzedaży online oraz sale generation
  • Rozwijaniem skrzydeł w zakresie analityki internetowej oraz projektów Omnichannel i BI

Proces rekrutacji jest szybki i obejmuje jedną rozmowę z konsultantem Hays i jedną po stronie Klienta.

Decydując się na naszą ofertę otrzymasz możliwość rozwoju w dużej organizacji, udział w ciekawych i zróżnicowanych projektach oraz dostęp do preferencyjnych cen Multisport i prywatnej opieki zdrowotnej.

Czego szukamy wśród Kandydatów na to stanowisko?

  • Wcześniejszego doświadczenie w sektorze mobilnym
  • Bardzo dobrej znajomości następujących narzędzi: Google Analytics, Google Optimize, Data Studio, Tag Manager
  • Podstawowej wiedzy z zakresu HTML, JavaScript, CSS (implementacja skryptów)
  • Znajomości procesów zachodzących w branży e-commerce
  • Umiejętności analitycznych, wyciągania wniosków, prezentacji danych
  • Znajomości języka angielskiego B1/B2

Mile widziana:

  • Znajomość rynku B2C/B2B
  • Podstawy SQL
  • Znajomość narzędzi Tableau, Big Query, Campaign Manager
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi