Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/08/2018.

Analityk ds. zamowień z językiem niemieckim

Kraków, małopolskie

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • tworzenie zamówień w programach SAP i SRM
  • tworzenie raportów na podstawie danych w SAP
  • przygotowywanie zestawień bazującyh na dokonanych księgowaniach
  • wystawianie dokumentów PZ
  • realizacja zamówień na podstawie kontraktów ramowych
  • współpraca z Project Managerami

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie zdobyte w działach finansowym, księgowym lub logistycznym
  • wykształcenie minimum licencjackie, preferowane kierynku: Ekonomia, Finanse, Księgowość, Logistyka, itp.
  • znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziiomie min. B2- warunek konieczny
  • dobra znajomość pakietu MS Office, a zwłaszcza programu Excel
  • dokładność
  • umiejętność pracy w zespołe międzynarodowym
  • wysoko rozwinięta umiejętność organizacji wlasnej pracy

Oferujemy:

  • międzynarodowe środowisko pracy
  • udział w ciekawych, globalnych projektach
  • szkolenia, w tym językowe
  • prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenia na życie
  • elastyczny czas pracy
  • kartę Multisport oraz system kafeteryjny MyBenefit

 

Prosimy o przesyłanie CV wyłącznie w języku angielskim.

Wymagania

Aktualnie do naszego biura w Krakowie szukamy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.

EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry