Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/05/2019.

Analityk ds. Ryzyka z językiem czeskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Analityk ds. Ryzyka z językiem czeskim
Kraków
NR REF.: 1116273

Praca dla osób bez doświadczenia z językiem czeskim B2/C1

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą w Krakowie, poszukujemy osób z bardzo dobrą znajomością języka czeskiego oraz angielskiego do pracy w oparciu o 4-miesięczny kontrakt.


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne wyszukiwanie informacji, porządkowanie danych w systemie oraz tworzenie raportów.


Poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego oraz czeskiego.
Idealny Kandydat powinien mieć także doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz predyspozycje do działania w dynamicznym, zorientowanym na prace zespołową środowisku. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.


Oferujemy unikalną możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w interesującej branży i w międzynarodowym środowisku oraz możliwość pracy zdalnej (do 4 dni w tygodniu) jak również możliwość pracy na 3/4 etatu.



Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry