Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Analityk ds. inwestowania

Miejsce pracy: Poznań
4-7-68011

Dla naszego Klienta - prestiżowej, globalnej firmy - poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

Do zakresu obowiązków należy:
- codzienny przegląd portfeli
- pełnienie funkcji kontaktowych dla European Equity Trading Desk
- zapewnienie dostępności i dokładności danych dotyczących transakcji, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów dotyczących danych, funkcjonalności i systemu
- współpraca z zespołami ds. operacji inwestycyjnych, księgowości funduszy i technologii oraz innymi grupami wsparcia w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego przetwarzania transakcji
-ocena obecnych procesów w celu poprawy ich skuteczności i wydajnośc

Wymagania:
- doświadczenie w obszarze zarządzania inwestycjami
- znajomość zakresu klas aktywów
- znajomość j. angielskiego na poziomie B2
- umiejętności analityczne, dbałość o szczegóły

Korzyści:
- Możliwość rozwoju w globalnej firmie
- prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy w systemie hybrydowym
- roczna premia
- program MultiSport lub MultiKafeteria
- codzienne wsparcie zespołu i przyjazna atmosfera pracy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi