Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/09/2019.

Analityk Danych

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Analityk Danych
Kraków
NR REF.: 1105669

Dla jednego z naszych klientów – Firmy FedEx, międzynarodowej organizacji działającej w branży transportowo-logistycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Analityka Danych.

Miejsce pracy: Kraków, ul. Bora-Komorowskiego

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za analizę danych dotyczących obszaru sprzedaży, marketingu, zachowań klientów, oraz rozwoju biznesu. Do obowiązków będzie należało identyfikowanie możliwości usprawnienia procesu przetwarzania danych, pomoc we wdrażaniu zmian, tworzenie zaawansowanych analiz i raportów ze złożonych zestawów danych i prezentowanie ich w jasny i przejrzysty sposób, a także tworzenie rozwiązań, modeli i procesów, które usprawnią podejmowanie decyzji i efektywność organizacyjną.

Szukamy osób posiadających minimum roczne doświadczenie w obszarze analizy danych, posługujących się biegłym językiem angielskim (min. C1) oraz wykazujących się analitycznym podejściem do rozwiązywania problemów. Każdy kandydat powinien biegle poruszać się w programie MS Excel oraz posiadać doświadczenie w pracy w SQL/MS Access. Dużym plusem będzie znajomość VBA, jednak nie jest to konieczne.

Praca na tym stanowisku umożliwia aktywny udział w światowym procesie integracji firmy FedEx i TNT, dzięki czemu daje możliwość rozwoju i zdobycia nowego doświadczenia. Ponadto, każdy pracownik otrzyma pakiet benefitów pozapłacowych (karta MultiSport, karta Lunchowa, prywatną opiekę medyczną oraz polisę ubezpieczeniową).

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w procesie rekrutacji prosimy o przesłanie swojego CV w języku angielskim.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry