Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Analityk biznesowy

Miejsce pracy: Łódź
9-20-57209

Naszym Klientem jest firma z branży dystrybucyjnej, która obecnie dynamicznie się rozwija, zarówno na rynku polskim jak i światowym. W związku z tym poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za analizę zasadnści projektów.

Zakres obowiązków

- modelowanie procesów biznesowych
- przygotowywanie dokumentacji projektowej (specyfikacja funkcjonalna, przypadki użycia)
- rekomendacja działań naprawczych oraz sugerowanie zmian w procesach w celu ich optymalizacji i redukcji potencjalnego ryzyka;
- udział w projektach biznesowych, IT, logistycznych.

Wymagania:
- przynajmiej 2 lata doświadczenia w przeprowadzanych analizach biznesowych (zbieranie wymagań, przygotowywanie dokumentacji);
- zdolność analitycznego myślenia;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1);
- komuniktywność, chęć rozwoju osobistego.

Korzyści:
- stabilna współpraca w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju i zdobywania nowych kompetencji i doświadczenia
- pakiet benefitów
- rozwój nowoczesnych technologii i udział w tworzeniu nowych rozwiązań w zakresie logistyki i magazynowania

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi