W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Analityk Biznesowy - nowe SSC
Miejsce pracy: KatowiceW rezultacie decyzji biznesowej naszego Klienta wspieramy rozwój nowej jednostki w Katowicach, której jednym z fundamentów będzie dział IT. W ramach projektu wdrażania nowych, zunifikowanych, rozwiązań systemowych, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych rolą Analityków Biznesowych, którzy aktywnie zaangażują się w działania mające na celu dopasowanie wdrażanych rozwiązań do wymagań i oczekiwań klientów.
Miejsce pracy: nowoczesna przestrzeń biurowa w centrum Katowic (model hybrydowy z pracą zdalną)
Główne wyzwania na stanowisku:
- analiza interesariuszy dla zdefiniowania oczekiwań - klienci ulokowani w całej Europie,
- zestawienie wymagań z możliwościami rozwiązania systemowego,
- ujęcie wymagań w języku zrozumiałym i czytelnym dla zespołu IT,
- stały kontakt i współpraca z działem IT, w tym Product Ownerami dla dopasowania rozwiązania do oczekiwań klientów,
- aktywny udział w fazie implementacji rozwiązania, monitoring postępów oraz reagowanie na pojawiające się problemy,
- bieżące prowadzenie dokumentacji.
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze prowadzenia Analizy Biznesowej - min. 2 lata.
- umiejętność efektywnej współpracy z przedstawicielami różnych obszarów - wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami,
- bardzo dobry poziom języka angielskiego - kontakt głównie po angielsku,
- łatwość zrozumienia aspektów technicznych rozwiązań IT - od strony ich architektury,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy,
- nastawienie na współpracę i osiąganie ustalonych celów zgodnie z harmonogramem.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowostworzonych struktur centrum usług wspólnych,
- objęcie samodzielnego stanowiska w perspektywą na realny rozwój w ramach nowych struktur SSC,
- udział w projekcie związanym z implementacją nowego rozwiązania na rynku europejskim,
- realny wpływ na kształt procesów,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe.