Zakres obowiązków
• Bieżąca obsługa programów ubezpieczeń
• Wsparcie merytoryczne ubezpieczonych w zakresie spraw związanych z ubezpieczeniami
• Raportowanie i wprowadzanie dokumentów oraz danych do systemów
• Długoterminowe budowanie relacji z klientem
• Aktywne pozyskiwanie klientów
• Obsługa posprzedażowa
• Tworzenie i dbanie o pozytywny wizerunku firmy
Oczekujemy:
- doświadczenia w branży ubezpieczeniowej
- komunikatywności oraz umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
- bardzo dobrej organizacji pracy
- niekaralności
- zdolności szybkiego przyswajania wiedzy i chęci do jej pogłębiania
- sumienności
- punktualności
- uczciwości
- komunikatywności
- samodzielności
- samodyscypliny
- znajomości obsługi komputera i podstawowych programów (Word, Excel)
Multiagencja ubezpieczeniowa z wieloletnim doświadczeniem.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.