Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- świadczenie doradztwa prawnego w powierzonym zakresie,
- wsparcie prawne w rozpoczęciu działalności agencji ubezpieczeniowej,
- przygotowywanie raportów, realizacja zleceń analityczno - weryfikacyjnych,
- umiejętność sporządzania pism procesowych, opiniowania umów,
- legislacja wewnętrzna oraz monitoring otoczenia regulacyjnego.
Wymagania:
- doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie ubezpieczeń,
- doświadczenie w zakładaniu agencji ubezpieczeniowej - mile widziane,
- uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub wpisu na listę aplikantów radcowskich,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- wykształcenie min. średnie,
- biegła znajomości postępowania cywilnego, umiejętności przygotowywania pism procesowych i opinii prawnych,
- umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków,
- doskonała organizacja własnej pracy,
- sumienność, rzetelność.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,
- miłą i partnerską atmosferę pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).