Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Administrator zamówień z niemieckim [rekrutacja zdalna]
Miejsce pracy: ŁódźZadania:
• Terminowe i efektywne procesowanie zamówień,
• Przyjmowanie dokumentów i ich procesowanie,
• Sprawdzanie dostępności produktu,
• Weryfikacja danych, korygowanie błędów,
• Zarządzanie zamówieniami w programie SAP,
• Współpraca z klientem wewnętrznym, dostawcami i filiami zagranicznymi (mail, telefon),
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Doświadczenie w pracy z zamówieniami lub systemem SAP
• Komunikatywność, umiejętność budowania długoterminowych profesjonalnych relacji
• Dostępność do pracy na pełen etat
• Chęć rozwoju w obszarze order management
Nasz klient oferuje:
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Stabilizację zawodową - umowę o pracę
• Kompleksowy program wdrożeniowy
• Pracę w międzynarodowej organizacji i szansę na rozwój
• Pakiet benefitów - Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.