W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator zamówień z językiem niemieckim
Miejsce pracy: WrocławDla naszego klienta, globalnej firmy logistycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Administrator zamówień z językiem niemieckim.
Jeśli chciał(a)byś zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w międzynarodowej firmie, ta oferta jest również dla Ciebie.
Zakres obowiązków:
- wsparcie w zarządzaniu umowami z dostawcami oraz danymi podstawowymi dostawców
- uzupełnianie/weryfikowanie informacji w systemie
- odpowiadanie na zapytania klientów (telefonicznie/mailowo)
- cykliczne raportowanie
- udział w projektach usprawniających
Wymagania:
- doświadczenie w zakresie AP, zamówień będzie atutem
- doświadczenie w pracy z Oracle będzie atutem
- znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu komunikatywnym
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie: umowa o pracę
- świadczenia socjalne: karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna
- kursy językowe
- możliwość rozwoju w strukturach organizacji