#

Administrator zamówień z językiem niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Administrator zamówień z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Wrocław
5-6-67479
Wynagrodzenie: 6000 - 6500 PLN

Dla naszego klienta, globalnej firmy logistycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Administrator zamówień z językiem niemieckim.



Jeśli chciał(a)byś zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w międzynarodowej firmie, ta oferta jest również dla Ciebie.

Zakres obowiązków:
- wsparcie w zarządzaniu umowami z dostawcami oraz danymi podstawowymi dostawców
- uzupełnianie/weryfikowanie informacji w systemie
- odpowiadanie na zapytania klientów (telefonicznie/mailowo)
- cykliczne raportowanie
- udział w projektach usprawniających

Wymagania:
- doświadczenie w zakresie AP, zamówień będzie atutem
- doświadczenie w pracy z Oracle będzie atutem
- znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu komunikatywnym

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie: umowa o pracę


- świadczenia socjalne: karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna


- kursy językowe


- możliwość rozwoju w strukturach organizacji

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi