#

Administrator w dziale zakupów i logistyki

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

cały region, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Administrator w dziale zakupów i logistyki

Miejsce pracy: cały region
4-1-59306

Międzynarodowa firma zlokalizowana w Szamotułach poszukuje kandydata/-ki na stanowisko
Administrator w dziale zakupów i logistyki


Główne zadanie:
- wprowadzanie i zmienianie danych związanych z zakupami i logistyką
- przygotowywanie raportów na potrzeby firmy
- wyjaśnianie niezgodności w systemie np. zmiany cen
- współpraca z innymi działami, także zagranicznymi
- administracja dokumentacją

Wymagania:
- wykształcenie wyższe np.(administracja, logistyka, zakupy itp.)
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. B2
- umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych, zaangażowanie
- min. rok doświadczenia w obszarze administracji, logistyki, zakupów lub obsługi klienta
- mile widziane doświadczenie w pracy z SAP

Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę na czas określony
- wdrożenie w powierzone obowiązki
- pakiet benefitów
- pracę od poniedziałku do piątku

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi