W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator TETA – 100% praca zdalna
Miejsce pracy: KatowiceWraz z naszym Klientem - liderem w branży medycznej, w związku z dalszym rozwojem organizacji, poszukujemy osoby na stanowisko:
Administratora TETA
Zakres zadań:
- weryfikowanie, testowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności systemu,
- dostosowywanie systemu do zmian w przepisach prawa podatkowego, rachunkowego i innych,
- optymalizowanie procesów w systemie pod kątem działalności firmy,
- monitorowanie oraz utrzymanie wdrożonych rozwiązań,
- administrowanie systemem oraz bieżące wsparcie użytkowników,
- prowadzenie szkoleń, przygotowywanie raportów.
Wymagania:
- min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe w administrowaniu systemu TETA,
- praktyczne doświadczenie we wdrożeniach systemu TETA (aktualizacji, serwisowaniu systemu oraz integracji z innymi systemami),
- mile wdziana znajomość SQL oraz PL/SQL,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, komunikacyjne, samodzielność w działaniu.
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- możliwość pracy w 100% zdalnie oraz elastyczne godziny pracy,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- benefity: dofinansowanie do szkoleń oraz kursów, ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne.