#

Administrator TETA – 100% praca zdalna

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Administrator TETA – 100% praca zdalna

Miejsce pracy: Katowice
7-15-62902

Wraz z naszym Klientem - liderem w branży medycznej, w związku z dalszym rozwojem organizacji, poszukujemy osoby na stanowisko:

Administratora TETA

Zakres zadań:
- weryfikowanie, testowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności systemu,
- dostosowywanie systemu do zmian w przepisach prawa podatkowego, rachunkowego i innych,
- optymalizowanie procesów w systemie pod kątem działalności firmy,
- monitorowanie oraz utrzymanie wdrożonych rozwiązań,
- administrowanie systemem oraz bieżące wsparcie użytkowników,
- prowadzenie szkoleń, przygotowywanie raportów.

Wymagania:
- min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe w administrowaniu systemu TETA,
- praktyczne doświadczenie we wdrożeniach systemu TETA (aktualizacji, serwisowaniu systemu oraz integracji z innymi systemami),
- mile wdziana znajomość SQL oraz PL/SQL,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, komunikacyjne, samodzielność w działaniu.

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- możliwość pracy w 100% zdalnie oraz elastyczne godziny pracy,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- benefity: dofinansowanie do szkoleń oraz kursów, ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi