Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Administrator systemów IT (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa, ŁódźObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- projektowanie i zarządzanie usługami Active Directory i Azure AD,
- obsługa środowiska Office 365 dla firm w grupie kapitałowej,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie rozwiązywania incydentów związanych z serwerem i siecią,
- koordynowanie procesu zarządzania zmianami,
- definiowanie standardów i zasad dotyczących komputerów użytkowników końcowych,
- regulacja kontraktów i licencji, związanych z operacjami IT,
- monitorowanie, automatyzowanie i ulepszanie struktury IT,
- aktualizacja dokumentacji technicznej.
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- doświadczenie z serwerami Windows Active Directory i Windows, w środowisku firmowym,
- podstawy administracji serwerami Linuksa,
- znajomość procesów ITIL,
- podstawowe doświadczenie z usłudze Office 365 i/lub programem Exchange/Sharepoint,
- podstawowe doświadczenie z AWS, Azure lub pokrewnymi technologiami,
- mile widziane doświadczenie z rozwiązaniem MDM,
- mile widziane doświadczenie z platformami wirtualizacji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio z pracodawcą),
- rozwój w firmie o charakterze globalnym,
- pracę w domu, w trybie "zadaniowym",
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, oraz system benefitów pozapłacowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.