Administrator SWEZ (odpowiadające administratorowi SAP BASIS)
Od: Zakład Ubezpieczeń SpołecznychMiejsce pracy: Warszawa
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (informatyka)
- minimum 2 lata pracy związanej z wdrożeniem systemu SAP
Wymagania dodatkowe
- obsługa pakietu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- umiejętność rozwiązywania problemów
- innowacyjność
- umiejętność podejmowania decyzji
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- instaluje, konfiguruje i stroi system SAP
- opracowuje projekt i implementację nadzoru administratorskiego dla systemu SWEZ (Systemu Wspomagania Ekonomiki Zakładu)
- nadzoruje eksploatację systemu SWEZ
- uczestniczy w rozwiązywaniu problemów w systemie SWEZ
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
Termin, do którego należy składać dokumenty: 20 kwietnia 2021 roku
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny (’Aplikuj’)
Dodatkowe informacje
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) oraz test wiedzy z zakresu administrowania systemami SAP
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- przesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.