#

Administrator SWEZ (odpowiadające administratorowi SAP BASIS)

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Warszawa, mazowieckie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Administrator SWEZ (odpowiadające administratorowi SAP BASIS)

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

 Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (informatyka)
  • minimum 2 lata pracy związanej z wdrożeniem systemu SAP

 Wymagania dodatkowe

  • obsługa pakietu MS Office
  • orientacja na cel
  • orientacja na jakość
  • komunikacja
  • współpraca
  • elastyczność
  • nastawienie na rozwój
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • innowacyjność
  • umiejętność podejmowania decyzji

 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

  • instaluje, konfiguruje i stroi system SAP
  • opracowuje projekt i implementację nadzoru administratorskiego dla systemu SWEZ (Systemu Wspomagania Ekonomiki Zakładu)
  • nadzoruje eksploatację systemu SWEZ
  • uczestniczy w rozwiązywaniu problemów w systemie SWEZ

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny 
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

Termin, do którego należy składać dokumenty: 20 kwietnia 2021 roku

Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny (Aplikuj)


Dodatkowe informacje

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) oraz test wiedzy z zakresu administrowania systemami SAP
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • przesłanych dokumentów nie zwracamy
  • oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
  • dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane 
  • oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, 
  • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi