Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/05/2019.

Opis stanowiska pracy

Administrator Płac
Polska
NR REF.: 1121528

Administrator płac

Czy masz doświadczenie w zakresie płac i chcesz wzbogacić swoje umiejętności? Interesuje Cię praca na wyjątkowym i niezależnym stanowisku? Wyślij swoją aplikację na nowe stanowisko Administratora płac!

Opis stanowiska:

Administrator płac jest członkiem zespołu odpowiedzialnego za usługi payroll/płacowe świadczone dla 17stu jednostek w 16stu krajach.
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna jest za realizację całego cyklu płacowego. Na początku cyklu zadaniem zatrudnionej osoby jest zebranie wszystkich danych płacowych z wielu źródeł. Administrator musi utrzymywać codzienny kontakt z różnymi jednostkami, ponieważ musi być na bieżąco informowany o awansach, nagrodach, podwyżkach, etc. Po zebraniu wszystkich potrzebnych danych, administrator przygotowuje plik wejściowy, który przesyła do zewnętrznego przetworzenia. Kolejnym krokiem jest weryfikacja otrzymanego pliku. Na tej podstawie administrator dokonuje wszystkich płatności. Zespół współpracuje z 6-cioma bankami i wykonuje różnego rodzaju płatności.
Administrator w ciągu miesiąca uczestniczy w kilku cyklach, dla różnych krajów.

Wymagania:

Wymagamy doświadczenia w dziedzinie administracji płac/kadr i płac (1-2 lata). Osoba zatrudniona musi umieć bezproblemowo komunikować się pisemnie i werbalnie oraz posiadać umiejętności analityczne. Powinna posiadać również doświadczenie w rozwiązywaniu rutynowych problemów związanych z płacami/wypłatami. Wymagany angielski na poziomie min. B2 (praca całkowicie w j. angielskim).

Co oferujemy?

Oferujemy wyjątkową, niezależną i wymagającą pozycję w międzynarodowym i dynamicznym środowisku pracy. Będziesz pracował w międzynarodowym zespole i współpracował z różnymi krajami. Oferujemy bogaty pakiet świadczeń (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, kupony na posiłki) z okazjonalnymi kartami upominkowymi i zniżkami. Zapewniamy również wsparcie rozwoju zawodowego.

Aplikuj teraz!

Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta, użyj przycisku „Aplikuj teraz". Czekamy na Twoją wiadomość.

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry