Numer oferty: StPr/19/4292
Zakres obowiązków:
• prowadzenie bieżącej obsługi administrowanych zasobów,
• kontrola jakości prac wykonywanych przez podwykonawców realizowanych na terenie administrowanych nieruchomości,
• rozwiązywanie problemów dotyczących bieżącej eksploatacji,
• uczestnictwo w przeglądach technicznych zasobów i odbiorach prac,
• kontrola stanu technicznego obiektu oraz nadzór nad zlecanymi pracami konserwacyjno-naprawczymi,
• analiza potrzeb remontowych zasobów,
• sporządzanie protokołów lokali zwalnianych i zasiedlanych,
• zapewnienie właściwej obsługi mieszkańców,
• kontakt z organami administracji publicznej oraz lokatorami w zakresie utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego i technicznego zasobów,
• prowadzenie niezbędnej określonej przepisami branżowymi dokumentacji i ewidencji.
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, komunikatywność, odporność na stres, odpowiedzialność za powierzone zadania, bardzo dobra obsługa komputera, prawo jazdy kat. b, 3 lata doświadczenia przy remontach i w eksploatacji budynków mieszkalnych
Praca w godzinach: 08:30-12:30
Pracodawca oferuje: umowę o pracę w stabilnej firmie, telefon służbowy
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Zawód:
Miejsce pracy: PRZYSZŁOŚCI 28, 70-893 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.