#

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Garda sp. z o.o. sp.k.

Rzeszów, podkarpackie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0952


Obowiązki:

Prywatna Spółka profesjonalnie zajmująca się Zarządzaniem i Administrowaniem nieruchomości zatrudni pracownika na stanowisko: Administratora na terenie Rzeszowa i okolic.
Zakres zadań:
-kompleksowe administrowanie przydzielonym obiektem
-nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości
-przygotowanie i prowadzenie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych
-prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej dotyczącej nieruchomości
-organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak

Pozostałe wymagania:

  • prawo jazdy kat B [Inne] : Wymagania -wykształcenie średnie -znajomość pakietu MS Office -prawo jazdy kat. B -solidność, samodzielność, staranność, terminowość -mile widziana znajomość zagadnień budownictwa mieszkaniowego -mile widziana licencja zarządcy nieruchomości


Miejsce pracy: OSMECKIEGO 6, 35-506 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi