#

Administrator Nieruchomości

PKP SA

Legnica, dolnośląskie

PKP SA

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Administrator Nieruchomości

Miejsce pracy: Legnica

Zakres obowiązków:

  • administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów
  • dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni
  • bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów,
  • usług komunalnych, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości
    w zakresie przestrzegania zapisów tych umów
  • udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości
  • prowadzenie na bieżąco ewidencji administrowanych nieruchomości oraz ich przygotowywanie
    do komercyjnego zagospodarowania
  • nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości, w tym zgłaszanie konieczności usunięcia usterek i awarii oraz potwierdzanie faktu wykonywanych usług zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną i kosztorysową na powierzonych do administrowania nieruchomościach
  • prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego dla każdego administrowanego obiektu zgodnie
    z wymogami prawa budowlanego
  • zgłaszanie wniosków w zakresie konieczności zmian sposobu użytkowania administrowanych nieruchomości, ich modernizacji i ulepszeń, z uwagi na zwiększenie efektywności finansowej nieruchomości
  • monitorowanie zachodzących zmian w otoczeniu poszczególnych administrowanych nieruchomości mające na celu zabezpieczenie interesów PKP S.A. oraz oddziałujących na sposób użytkowania tych nieruchomości
  • zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie bezumownego lub niezgodnego z postanowieniami umowy wykorzystania i użytkowania nieruchomości
  • wnioskowanie o likwidację obiektów zbędnych lub zagrażających życiu
  • dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych nieeksploatowanych pod kątem wyeliminowania przypadków zagrożenia dla życia ludzkiego
  • czynny udział w komisjach z przedstawicielami Wydziału Geodezji w wyznaczaniu punktów granicznych na podległych działkach
  • prowadzenie samodzielne samochodów służbowych do 3,5 t zgodnie z regulacjami Spółki
  • samodzielne okresowe poruszanie się po torach

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego
  • mile widziane doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami
  • znajomość przepisów prawa (Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami, prawo budowlane
    w zakresie dot. utrzymania obiektów, Ustawa o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminnym, Ustawa o własności lokali)
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętności analityczne
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres oraz wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
  • wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność
  • znajomość MS Office (mile widziana Norma Pro i/lub AutoCAD)
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, fax, ksero)
  • czynne prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w firmie z bogatymi tradycjami
  • udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP
  • atrakcyjne warunki pracy i bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi