#

Administrator Nieruchomości

PKP SA

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

PKP SA

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Administrator Nieruchomości

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków:

  • administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów
  • dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycją ich wykorzystania
  • bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów
  • bieżący nadzór nad wykorzystywaniem administrowanych nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami
  • udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości
  • udział w przekazywaniu oraz odbiorze osobom trzecim administrowanych nieruchomości
  • nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości, w tym zgłaszanie konieczności usunięcia usterek i awarii oraz potwierdzanie faktu wykonywanych usług zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną i kosztorysową na powierzonych do administrowania nieruchomościach
  • nadzór nad wykonywaniem robót przez firmy zewnętrzne w zakresie usuwania awarii, wprowadzanie firm na miejsce wykonywania prac, wsparcie organizacyjne w zakresie niezbędnych uzgodnień i powiadomień
  • bieżące prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego dla każdego administrowanego obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego
  • zgłaszanie wniosków w zakresie konieczności zmian sposobu użytkowania administrowanych nieruchomości, ich modernizacji i ulepszeń, z uwagi na zwiększenie efektywności finansowej nieruchomości
  • monitorowanie zachodzących zmian w otoczeniu poszczególnych administrowanych nieruchomości mające na celu zabezpieczenie interesów PKP S.A. oraz oddziałujących na sposób użytkowania tych nieruchomości
  • zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie bezumownego lub niezgodnego z postanowieniami umowy wykorzystania i użytkowania nieruchomości
  • dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych nieeksploatowanych pod kątem wyeliminowania przypadków zagrożenia dla życia ludzkiego
  • wnioskowanie o likwidację obiektów zbędnych lub zagrażających życiu
  • prowadzenie samochodu służbowego do 3,5 t oraz dokumentacji w tym zakresie zgodnie z regulacjami Spółki
  • samodzielne okresowe poruszanie się po torach

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 3 lata doświadczenia
  • doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami
  • znajomość przepisów prawa (Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami, Prawo budowlane, Ustawa o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminnym, Ustawa o własności lokali)
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętności analityczne
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres oraz wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
  • wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność
  • znajomość MS Office (mile widziana Norma Pro i/lub AutoCAD)
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, fax, ksero)
  • czynne prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • umowę na zastępstwo
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w firmie z bogatymi tradycjami
  • udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 70 tys. pracowników
  • atrakcyjne warunki pracy

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi