poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Administrator Nieruchomości
Zakres obowiązków:
- administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów
- dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycją ich wykorzystania
- bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów
- bieżący nadzór nad wykorzystywaniem administrowanych nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami
- udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości
- udział w przekazywaniu oraz odbiorze osobom trzecim administrowanych nieruchomości
- nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości, w tym zgłaszanie konieczności usunięcia usterek i awarii oraz potwierdzanie faktu wykonywanych usług zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną i kosztorysową na powierzonych do administrowania nieruchomościach
- nadzór nad wykonywaniem robót przez firmy zewnętrzne w zakresie usuwania awarii, wprowadzanie firm na miejsce wykonywania prac, wsparcie organizacyjne w zakresie niezbędnych uzgodnień i powiadomień
- bieżące prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego dla każdego administrowanego obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- zgłaszanie wniosków w zakresie konieczności zmian sposobu użytkowania administrowanych nieruchomości, ich modernizacji i ulepszeń, z uwagi na zwiększenie efektywności finansowej nieruchomości
- monitorowanie zachodzących zmian w otoczeniu poszczególnych administrowanych nieruchomości mające na celu zabezpieczenie interesów PKP S.A. oraz oddziałujących na sposób użytkowania tych nieruchomości
- zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie bezumownego lub niezgodnego z postanowieniami umowy wykorzystania i użytkowania nieruchomości
- dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych nieeksploatowanych pod kątem wyeliminowania przypadków zagrożenia dla życia ludzkiego
- wnioskowanie o likwidację obiektów zbędnych lub zagrażających życiu
- prowadzenie samochodu służbowego do 3,5 t oraz dokumentacji w tym zakresie zgodnie z regulacjami Spółki
- samodzielne okresowe poruszanie się po torach
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- min. 3 lata doświadczenia
- doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami
- znajomość przepisów prawa (Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami, Prawo budowlane, Ustawa o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminnym, Ustawa o własności lokali)
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętności analityczne
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres oraz wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
- wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność
- znajomość MS Office (mile widziana Norma Pro i/lub AutoCAD)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, fax, ksero)
- czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- umowę na zastępstwo
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 70 tys. pracowników
- atrakcyjne warunki pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.