Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Firma zarządzająca nieruchomościami mieszkalnymi poszukuje administratora do obsługi wspólnot mieszkaniowych m. in. w zakresie:
bieżącej kontroli stanu nieruchomości,
kontroli pracy firm obsługujących nieruchomości,
utrzymywania kontaktów i prowadzenia korespondencji z mieszkańcami i instytucjami.
Po 3-miesięcznym okresie próbnym zapewniamy umowę o pracę.
Wymagania
minimum 6-miesięczne doświadczenie w obsłudze nieruchomości mieszkalnych
dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel
dobra organizacja pracy
prawo jazdny kategorii B
znajomość systemu finansowo-księgowego SŁONIE firmy MIESZCZANIN będzie dodatkowym atutem
Prezentacja firmy
Firma Apart – Zarządzanie Nieruchomościami działa na rynku nieruchomo...
Firma Apart – Zarządzanie Nieruchomościami działa na rynku nieruchomości od 2005 roku.
W naszej działalności wykorzystujemy specjalistyczny program komputerowy przeznaczony do obsługi administracyjno– finansowej wspólnot mieszkaniowych i innych nieruchomości SŁONIE firmy MIESZCZANIN.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
16/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?