Osoba zatrudniona na proponowanym stanowisku będzie zajmować się wsparciem technicznym dla Klienta firmy z zakresu utrzymania systemów informatycznych (opieka nad stacjami roboczymi).
Miejsce pracy: Katowice (u Klienta) - niedaleko Silesii
1. Wsparcie techniczne dla użytkowników – rozwiązywanie bieżących problemów
2 Instalacja/reinstalacja systemów klienckich
3. Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania zgodnie z wytycznymi
4. Konfiguracja i utrzymanie drukarek
5. Podstawowe czynności związane z AD (dodawanie użytkowników, tworzenie udziałów sieciowych, nadawanie uprawnień, itp)
6. Podstawowe czynności związane z kontami pocztowymi
7. Diagnozowanie problemów sprzętowych i sieciowych
8. Testowanie i wdrażanie dedykowanego oprogramowania
9. Zgłaszanie problemów sprzętowych w ramach gwarancji oraz pogwarancyjnych.
10. Prowadzenie dokumentacji (lista użytkowników, licencji, sprzętu)
11. Automatyzacja rozwiązań
12. Zarządzanie systemami sieciowymi opartymi o Ubiquiti Unifi
13. Wsparcie bezpośrednie i telefoniczne
14. Obsługa telefonii virtualnej
bardzo dobra znajomość zagadnień administracji systemami desktopowymi Windows 10 (czasami coś Windows 7 / Windows 8)
bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z analizą problemów sprzętowych występujących w laptopach i desktopach
znajomość zagadnień sieciowych (routing, zapora ogniowa)
znajomość usług i protokołów sieciowych (smtp, pop3, imap, http, ftp)
znajomość zagadnień bezpieczeństwa systemów
znajomość urządzeń peryferyjnych (drukarki sieciowe)
Evotec to firma informatyczna oferującą profesjonalne usługi informatycz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.