W najnowszym rankingu Diamentów Forbesa BlueSoft, jak i Craftware, firma, która niedawno dołączyła do grupy Orange, znalazły się w gronie 50 najszybciej rozwijających się polskich firm z województwa mazowieckiego!
Nietypowe problemy potrzebują niecodziennego myślenia. Każda kwestia, z którą musimy się mierzyć, jest wymagająca, ale i wyjątkowo ciekawa. Z tego właśnie powodu BlueSoft zatrudnia inżynierów, którzy dbają o użytkownika końcowego i zawsze chcą wiedzieć więcej. To właśnie ludzie sprawiają, że nasza firma jest tak wspaniała.
Budujemy dedykowane rozwiązania biznesowe spełniające nawet najbardziej zaawansowane wymagania naszych Klientów.
Specjalista ds. technicznego wsparcia aplikacji
Miejcse pracy: 02-078 WarszawaBlueSoft Sp. z o.o. jest polską firmą działającą globalnie.
Zatrudniamy ponad 660 konsultantów, którzy wspierają naszych klientów z całego świata. Od 2002 roku tworzymy innowacyjne rozwiązania biznesowe dla największych organizacji będących liderami w sektorze telekomunikacji, bankowości, ubezpieczeń, logistyki oraz farmacji. Szukamy obecnie osób z doświadczeniem w administrowaniu zarówno aplikacjami, jak i bazami danych, do różnych projektów realizowanych dla naszych Klientów.
www.bluesoft.com
Specjalista ds. technicznego wsparcia aplikacji/
Praca na stanowisku Specjalisty ds. technicznego wsparcia aplikacji wiąże się głównie z:
• obsługą zgłoszeń (w systemie ticketingowym Klienta) dotyczących problemów w działaniu aplikacji,
• obsługą awarii aplikacji (identyfikacją/usuwaniem przyczyny oraz skutków),
wstępną diagnozą problemów w aplikacji,
• przekazywaniem potwierdzonych problemów do zespołu realizującego zmiany w oprogramowaniu,
• ścisłą współpracą z analitykami, projektantami i programistami,
planowaniem pojemności aplikacji.
Pożądane umiejętności i kompetencje:
• wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów,
• podstawowa znajomość języka SQL,
• podstawowa znajomość systemu operacyjnego UNIX (środowiska shell),
• znajomość pakietu MS Office,
• samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
• efektywne zarządzanie swoim czasem (priorytetyzacja zadań),
• elastyczny czas pracy,
• nastawienie na wysoką jakość rozwiązań, skrupulatność i dokładność,
• umiejętność pracy zespołowej.
Mile widziane:
• znajomość zagadnień ITIL® Foundation (potwierdzona certyfikatem),
• podstawowa znajomość Oracle lub innej dowolnej relacyjnej bazy danych,
• doświadczenie w testowaniu aplikacji,
• oświadczenie w komunikacji z Klientem.
Dlaczego BlueSoft:
• Ścieżka kariery? Gwarantujemy indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz osobistego. Wszystko w Twoich rękach!
• Pieniądze? Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
• Stabilność zatrudnienia? Stawiamy na długofalową współpracę.
• Coś jeszcze? Pewnie! Zapewniamy współfinansowanie nauki j. angielskiego oraz pakietu socjalnego (karta MultiSport, prywatne ubezpieczenie medyczne), uczestnictwo w firmowych eventach (rejsy na STS F.Chopin, cykliczne wyjazdy integracyjne).
• Czy jest fajnie? Jest luźno i przyjaźnie, pracujemy zespołowo, dzielimy się wiedzą.
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.