#

Specjalista ds. technicznego wsparcia aplikacji

BlueSoft Sp. z o.o.

02-078 Warszawa, mazowieckie

BlueSoft Sp. z o.o.
BlueSoft to innowacyjny Software House należący do Grupy Orange. Podstawą filozofii naszej firmy jest tworzenie prostych i skutecznych rozwiązań dla skomplikowanych problemów. Powstaliśmy w 2002 roku i obecnie pracuje z nami już ponad 1000 inżynierów!

W najnowszym rankingu Diamentów Forbesa BlueSoft, jak i Craftware, firma, która niedawno dołączyła do grupy Orange, znalazły się w gronie 50 najszybciej rozwijających się polskich firm z województwa mazowieckiego!

Nietypowe problemy potrzebują niecodziennego myślenia. Każda kwestia, z którą musimy się mierzyć, jest wymagająca, ale i wyjątkowo ciekawa. Z tego właśnie powodu BlueSoft zatrudnia inżynierów, którzy dbają o użytkownika końcowego i zawsze chcą wiedzieć więcej. To właśnie ludzie sprawiają, że nasza firma jest tak wspaniała.

Budujemy dedykowane rozwiązania biznesowe spełniające nawet najbardziej zaawansowane wymagania naszych Klientów.
BlueSoft Sp. z o.o.

Specjalista ds. technicznego wsparcia aplikacji

Miejcse pracy: 02-078 Warszawa

BlueSoft Sp. z o.o. jest polską firmą działającą globalnie.
Zatrudniamy ponad 660 konsultantów, którzy wspierają naszych klientów z całego świata. Od 2002 roku tworzymy innowacyjne rozwiązania biznesowe dla największych organizacji będących liderami w sektorze telekomunikacji, bankowości, ubezpieczeń, logistyki oraz farmacji. Szukamy obecnie osób z doświadczeniem w administrowaniu zarówno aplikacjami, jak i bazami danych, do różnych projektów realizowanych dla naszych Klientów.

www.bluesoft.com
Specjalista ds. technicznego wsparcia aplikacji/


Praca na stanowisku Specjalisty ds. technicznego wsparcia aplikacji wiąże się głównie z:
• obsługą zgłoszeń (w systemie ticketingowym Klienta) dotyczących problemów w działaniu aplikacji,
• obsługą awarii aplikacji (identyfikacją/usuwaniem przyczyny oraz skutków),
wstępną diagnozą problemów w aplikacji,
• przekazywaniem potwierdzonych problemów do zespołu realizującego zmiany w oprogramowaniu,
• ścisłą współpracą z analitykami, projektantami i programistami,
planowaniem pojemności aplikacji.

Pożądane umiejętności i kompetencje:
• wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów,
• podstawowa znajomość języka SQL,
• podstawowa znajomość systemu operacyjnego UNIX (środowiska shell),
• znajomość pakietu MS Office,
• samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
• efektywne zarządzanie swoim czasem (priorytetyzacja zadań),
• elastyczny czas pracy,
• nastawienie na wysoką jakość rozwiązań, skrupulatność i dokładność,
• umiejętność pracy zespołowej.

Mile widziane:
• znajomość zagadnień ITIL® Foundation (potwierdzona certyfikatem),
• podstawowa znajomość Oracle lub innej dowolnej relacyjnej bazy danych,
• doświadczenie w testowaniu aplikacji,
• oświadczenie w komunikacji z Klientem.

Dlaczego BlueSoft:
• Ścieżka kariery? Gwarantujemy indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz osobistego. Wszystko w Twoich rękach!
• Pieniądze? Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
• Stabilność zatrudnienia? Stawiamy na długofalową współpracę.
• Coś jeszcze? Pewnie! Zapewniamy współfinansowanie nauki j. angielskiego oraz pakietu socjalnego (karta MultiSport, prywatne ubezpieczenie medyczne), uczestnictwo w firmowych eventach (rejsy na STS F.Chopin, cykliczne wyjazdy integracyjne).
• Czy jest fajnie? Jest luźno i przyjaźnie, pracujemy zespołowo, dzielimy się wiedzą.
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi