Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/04/2019.
Oferta wyróżniona

Specjalista ds. technicznego wsparcia aplikacji

02-078 Warszawa, mazowieckie

BlueSoft Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

BlueSoft Sp. z o.o. jest polską firmą działającą globalnie.
Zatrudniamy ponad 660 konsultantów, którzy wspierają naszych klientów z całego świata. Od 2002 roku tworzymy innowacyjne rozwiązania biznesowe dla największych organizacji będących liderami w sektorze telekomunikacji, bankowości, ubezpieczeń, logistyki oraz farmacji. Szukamy obecnie osób z doświadczeniem w administrowaniu zarówno aplikacjami, jak i bazami danych, do różnych projektów realizowanych dla naszych Klientów.

www.bluesoft.com
Specjalista ds. technicznego wsparcia aplikacji/


Praca na stanowisku Specjalisty ds. technicznego wsparcia aplikacji wiąże się głównie z:
• obsługą zgłoszeń (w systemie ticketingowym Klienta) dotyczących problemów w działaniu aplikacji,
• obsługą awarii aplikacji (identyfikacją/usuwaniem przyczyny oraz skutków),
wstępną diagnozą problemów w aplikacji,
• przekazywaniem potwierdzonych problemów do zespołu realizującego zmiany w oprogramowaniu,
• ścisłą współpracą z analitykami, projektantami i programistami,
planowaniem pojemności aplikacji.

Wymagania

Pożądane umiejętności i kompetencje:
• wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów,
• podstawowa znajomość języka SQL,
• podstawowa znajomość systemu operacyjnego UNIX (środowiska shell),
• znajomość pakietu MS Office,
• samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
• efektywne zarządzanie swoim czasem (priorytetyzacja zadań),
• elastyczny czas pracy,
• nastawienie na wysoką jakość rozwiązań, skrupulatność i dokładność,
• umiejętność pracy zespołowej.

Mile widziane:
• znajomość zagadnień ITIL® Foundation (potwierdzona certyfikatem),
• podstawowa znajomość Oracle lub innej dowolnej relacyjnej bazy danych,
• doświadczenie w testowaniu aplikacji,
• oświadczenie w komunikacji z Klientem.

Dlaczego BlueSoft:
• Ścieżka kariery? Gwarantujemy indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz osobistego. Wszystko w Twoich rękach!
• Pieniądze? Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
• Stabilność zatrudnienia? Stawiamy na długofalową współpracę.
• Coś jeszcze? Pewnie! Zapewniamy współfinansowanie nauki j. angielskiego oraz pakietu socjalnego (karta MultiSport, prywatne ubezpieczenie medyczne), uczestnictwo w firmowych eventach (rejsy na STS F.Chopin, cykliczne wyjazdy integracyjne).
• Czy jest fajnie? Jest luźno i przyjaźnie, pracujemy zespołowo, dzielimy się wiedzą.
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prezentacja firmy

BlueSoft Sp. z o.o. jest polską firmą działającą globalnie.

Zatrudniamy ponad 600... konsultantów, którzy wspierają naszych klientów z całego świata. Od 2002 roku tworzymy innowacyjne rozwiązania biznesowe dla największych organizacji będących liderami w sektorze telekomunikacji, bankowości, ubezpieczeń, logistyki oraz farmacji.

www.bluesoft.net.pl
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Hardware / Information Systems
do góry